Перейти к публикации
Конференция ГАЗ-69

misho5kov

Больше года в клубе
  • Публикации

    16
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Сообщения, опубликованные пользователем misho5kov


  1. Здравейте и благодаря за отзивите!!

    Поставил съм още няколко снимки в албума, за съжаление имам още доста за довършване а времето не стига...Открих най после оргинални стъпенки и след обработка и боядисване са почти готови за поставяне! В момента работя по интериора - таблото, подлакътниците, барчето, дръжките ще бъдат от дърво - масив дива череша.

    Скоро ще поставя още малко снимки.

    Поздрави!!


  2. А вот и автор!

    Привет, Мишо!

    Твой болгарский читается нормально.

    Распиши про машину. Год, двиг, сколько работал, что хотел получит и что получил.

    Здравейте!!

    Този ГАЗ 69-А е произведен 1972 г. и не е бил военен - т. е. доста е поработил, първо на полето, после в цех за безалкохолни напитки и накрая е свалял трупи от гората!!

    Когато го купих през 2007 г, този ГАЗ 69-А вече беше УМЪРТВЕН!!!

    Имаше два начина за ''съживяване''

    Първи - в абсолютно оргинален вид, много тежка задача, а и въпреки уважението ми към историята,без идейна за мен, защото това все още не е ''Ретро'' автомобил, заплашен от изчезване - доста ГАЗ 69 в оргинален вид има и у вас, и у нас!! Освен това, както е казал по горе колегата ashas "ГАЗ 69в оригинале это неудобная,маломощная,тихоходная,прожорливая,плохо тормозящая машина,ездить на ней в современных условиях просто небезопасно''

    Вторият начин за съживяване за мен бе този - да запазя всички положителни качества на ГАЗ -69, като го ''тунинговам'' и направя удобен и безопасен както за движение по пътя, така и извън него и основно -

    КАТО МУ ВДЪХНА НОВ ЖИВОТ ДА МУ ПРИДАМ И СОБСТВЕНА ИНДИВИДУАЛНОСТ!! Което си мисля че съм постигнал, факт е че никой не се съмнява, че това е ИСТИНСКИ ГАЗ-69!!

    Запазих оргинални рама, купе, раздатъчна кутия, диференциали, ресьори и т. н.

    Подменил съм основни възли и агрегати, за да подобря качествата на джипа на пътя - серво спирачки с предни дискове - /от УАЗ ХЪНТЪР/, хидравлика на управлението /оргинална УАЗ/, амортесьори /ГАЗ - 53/,

    двигател С 21 с шлайфана глава, пригоден за работа с бензин 95 и газ и т. н.

    Това и беше идеята ми - абсолютно осъвременен ГАЗ - 69, който има собствн облик - не можеш да не го разпознаеш и освен това - равноправен на пътя и недостижим извън него!!!

    Поздрави на всички!!


  3. Здравейте КОЛЕГИ!!

    Предварително благодаря на всички Ви за мненията /позитивни и негативни!/ и моля извинение за това, че пиша на Български език, но за съжаление ми е много трудно да пиша на Руски език!!

    Ако приемате този начин за кореспонденция мога да отговоря на въпросите Ви и разкажа за моята работа по моят ГАЗ 69!!

    Поздрави !!!

×
×
  • Создать...